FAQ –Často kladene otázky

Jak se nakupuje na danea.cz?

Nákup na stránkách je jednoduchý. Vyberte si model, který se Vám líbí, velikost kterou si obvykle kupujete nebo se podívejte  „Tabulka velikosti“ a na základě změření svojí nohy si vybertu správnou velikost. Dokončete nákup, poštovné je zadarmo a už jen počkejte na kurýra s Vaším balíčkem.

 

Jak vybrat správnou velikost obuvi?

Přečtěte si návod na stránce Tabulka velikostí a vyberte si Vaší velikost. Nemusíte se ničeho bát v případě, že velikost nesedne zadarmo Vám  obuv vyměníme a to do 30dní od doručení.

 

Jak můžu zaplatit?

Příjímáme platby na dobírku, převodem na účet. Záleží na Vás která forma Vám lépe vyhovuje.

 

Můžeme po dokončení objednávku ješté změnit?

Samozřejmě, zavolejte nám na telefonní čísla nebo napište email a rádi Vám Vaší objednávku změníme.

 

Jak dlouho trvá doručení mé objednávky?

Většinu zboží máme skladem a proto doručení je maximálné do 14 dní.

 

Musí být zboží doručené na adresu trvalého bydliště?

Doručujeme zásadně kurýrní  službou, která doručuje na libovolnou adresu. Jestliže jste v čase pracovních dní od 8,00 – 17,00 hod. v práci nebo někde jinde než doma, nechte si doručit zásilku právě tam kde se nacházíte. Kurýr Vás najde a vy máte svoje boty u sebe co v možná nejkratším čase.

 

Kolik stojí poštovné?

Poštovné /kurýr/ je v rámci České republiky ZDARMA, při objednávkách nad 600 Kč s DPH. Do 600 Kč je poštovné 50 Kč s DPH. Poštovné při výměně a reklamaci je ZDARMA, zavolejte kurýra podle instrukcí na naší stránce a bude to ZDARMA.

 

Jak můžeme zakoupenou obuv vrátit?

Vyplníte reklamační formulář, který najdete na naší stránce a vyplněný ho zašlete zpět zadarmo na naší adresu. Na formuláři uveďte požadavek jak chcete se zakoupeným zbožím naložit – vrátit, vyměnit, vyreklamovat.

 

Jak pošlete obuv zpět ZADARMO?

Napište nám email na adresu info @ danea.cz a my k Vám pošleme kurýra, který zboží vyzdvihne přímo u Vás a vy nebudete nic platit. Poštovné za balíky poslané jiným spůsobem nepřeplácíme. Proto nám určite napište.

 

Co když nebudete mít všechno zboží z mé objednávky?

V zájmu  co nejrýchlejšího doručení se může stát, že dočasně vyprodané zboží nebude k dispozici. V tomto případě zasíláme část objednávky, která je ihned skladem a následně chýbějící zboží dopošleme. Nebojte se, poštovné  neplatíte ani v tomto případě je opět ZADARMO.